fredag, maj 23, 2014

Ett mål är nått!

Har tränat regelbundet samt tänkt på min kost lite mer än tidigare, sedan i januari. Och jag ser äntligen resultat! Firade det idag med en fet pizza och coca cola, sjukt gott. Så länge man har kontroll på sina intag, inte överdriver osv så ser jag absolut inga nackdelar till att käka pizza ibland.

Se och lär- RESPECT!!

Shortsen beställde jag i februari, de va toksmå men jag orkade inte fixa paketet och skicka tillbaka dem. Tänkte att till sommaren kanske kanske jag kan få igen dem, och se- det gick!

Har tagit mått på kroppen regelbundet för att lättare se resultat, nu va det några veckor sedan jag måttade då jag stått helt stilla ett tag. Men visst har det hänt en del!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin