måndag, maj 12, 2014

Ikea, semester och träning

Började morgonen med en vända i gymmet, så skönt. La till några övningar för axlarna då jag måste jobba upp mer styrka där. Sedan får det bli ett konditionspass imorgon, kanske dags att börja träna inför vårruset... Har inte alls tränat konditionen så pass mycket som jag planerade när jag bokade, men dagarna rusar iväg och det har varit mycket skola senaste veckorna.

Nu drar vi snart till spanien en vecka, ska bli så skönt med vårat "eget" radhus, där vi kan komma och gå som vi vill, laga egen mat och bara ta det lugnt. Slippa stress fårn andra resenärer och slippa höra fontäner och vattenbanor från de stora charter-hotellen. Men vad jag kommer sakna är en welness/spa-avdelning som de stora fina hotellen erbjuder! Vore nice om vi kan hitta ett hotell i Budapest som erbjuder sånt, ska kollas upp! Vi åker ju till Budapest utan barn mitt i högsommarvärmen, så härligt! Budapest ska ju va en av europas vackraste städer!



Va till Ikea efter träningen, blev en stor vit tavelram till min affisch som jag beställt, ska visa bild senare. Så blev det blommor och rosa blomkrukor till sovrummet. Köpte även en vattenkanna samt pappersmuggar och sugrör av lite större modell. Sugrören blir perfekta att ha till en smoothie! Sedan köpte jag skydd till sängen då lilleman ibland inte hinner till toa på morgonen, köpte brödformar till mamma, en potatisskalare samt en förvaringsanordning till badrummet. Efter Ikea drog vi till Bauhaus där vi kikade på badrumsinredning. Renoveringen av badrummen närmar sig och jag ser i huvudet hur de ska bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin