söndag, maj 25, 2014

Lek på stranden

Var hemma i mina "gamla hemtrakter" idag. Barnens mormor bor kvar och Inez sov över. Vi åkte ut vid lunch-tid sedan for vi ner till stranden en sväng. Barnen lekte och BADADE! Helt galet. Men jo, hade jag haft badkläder kanske jag tagit årets första dopp... Men jag är badkruka och vill ha varmt för att våga mig i.Det fläktade ganska skönt och i strandkanten blev det ett slott byggt med vallgrav. Sand överallt, men det hör väl till...

Röstat, det har jag oxå gjort!

Eriksöbadet i Vaxholm. Tyvärr väldigt skräpigt. Det som alltid brukar vara uppstädat och rent här =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin