tisdag, maj 20, 2014

Mitt liv just nu...

... innehåller mest plugg och träning, tjat på barn och vika tvätt typ. Vi ligger efter med städandet här hemma enormt mycket, men vi har en altan på gång ute som behöver bli klar. Varit ett uppehåll där allt för länge enligt mig. Är oerhört mycket i skolan nu då jag tyvärr fick underkänt på senaste salstentan i matte. Räknedelen blev kaos! Efter att ha räknat lite division och multiplikation nu så börjar det sitta så ska öva mer på teoridelen nu. Ska skriva ner allt jag missade sist typ haha.

Idag blir det ett styrkepass på gymmet för att starta dagen, sedan ska jag FOKUSERA på att plugga. Torsdagens examination är så gott som klar. Ska läggas till lite bara och skriva ut lite papper, så har jag tid för den på torsdag morgon klockan 9 att redovisa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin