onsdag, maj 14, 2014

Nä...

Skit oxå, fick U på senaste salstentan, inte bra. Inser nu att jag nog hade lite för mycket jobb och lite för dålig fokusering på pluggandet. Jag la för mycket krut på "fel" saker, men hade hoppet uppe och trodde jag skrapade ihop till ett G i alla fall. Men bara köra igen, bita ihop, plugga mer, och hoppas på bättre lycka nästa gång.
Är mycket med den kurs som pågår nu oxå, hoppas man fixar det här utan att gå rakt in i den berömda väggen. Den träning jag planerat denna vecka blev det si och så med, så vårruset får jag väl vara glad om jag tar mig runt bara haha.
Altanbygge pågår utanför dörren, och det är inte ett litet bygge direkt så tar tid, men bra blir det! Ska lägga upp bild på bygget senare när den är nästan klar.

Idag jobbar jag på förskolan några timmar, mellan 8-11 likaså på torsdag. Kul att vara där och man inser ju då varför man pluggar. Herregud vad trött jag är på det nu. Bara två terminer kvar snart, ska fixa det!!! Efter jobbet blir det en timmes yoga, behöver verklogen det nu när jag har så mycket skoluppgifter att ta tag i. På torsdag har sonen vårfest på sin förskola så ska baka något inför det, inte bestämt än vad det blir. Kokostoppar eller Silviakaka kanske...

Det här måste ni se på oxå haha. Vet inte hur man infogar så det blir ett videoklipp men ta er tid att kika.

/http://www.expressen.se/tv/nyheter/utrikes/hamnden-som-skrammer-vettet-ur-kompisen/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin