torsdag, maj 01, 2014

Snö och första maj

Majbrasa igår, med fackeltåg och sång. Blev en flopp pga blåsten, det va så mycket rök vid brasan så folk sprang därifrån typ, helt galet. Och nån ifiot slängde nästan sin fackla på en liten pojke- träffade hans axel typ. Sedan va det nån annan idiot som smällde av en smällare i en skogsdunge så det började brinna, polis va snabbt på plats och stampade bort elden. Vi gick hem tidigt och barnen somnade med detsamma. Hoppas vädret gjorde att det va lugnt på byn utan fylla och slagsmål. Snö vaknar man till här utanför fönstret idag.

Trevlig 1:a maj på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin