söndag, maj 18, 2014

Till Lina Baldenäs

jag har följt Lina Baldenäs ett tag, en mamma med tre små söner. Till saken hör att Lina drabbades av cancer som botades, kom tillbaka på nytt ställe och tror det gick bort igen, Lina trodde hon skulle bli friskförklarad- så dök cancern upp igen. I lungan! Som inte gick att operera bort. Lina har varit aktuell i debatter och hon har skrivit en blogg och öppet berättat om sin sjukdom.
Idag, söndag 18 maj 2014, avled Lina efter en jobbig natt. Mina tankar går till Linas familj.

Jag va i kyrkan idag då dottern sjöng en vårkonsert med barnkören, tände ett ljus till min moster. Samma ljus är för Lina. Vila i frid.

bild tagen i Vallentuna kyrka, 18/5-14. Ljuset syns inte så tydligt, det är till höger om mitten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin