tisdag, juni 03, 2014

7 km

I går va jag osäker på om måndagen skulle få några kilometer i forma av promenad eller jogg pga 1000 saker på att-göra-listan. När det va dags för tandläkaren bestämde jag mig för att ta en promenad ner, 2,5 km ungerfär. På med tightsen, linnet, midjeväskan och iväg.
Riktigt skönt måste jag erkänna att det va!

Besöket hos tandläkaren gick bra, har gått en gång var 6:e månad i ungefär två års tid nu pga tandsten jag behövde hjälp med. Men nu så, fick så mycket beröm över mina fina tänder, och jag va välkommen tillbaka om 1½ år! Men jag sa att jag ville komma redan om ett år, lika bra det. Passade på att hämta mina nya glasögon, likadana som de jag hade innan, men de fick reklameras pga att anti-reflex-behandlingen släppt på dem.

Hem tänkte jag att jag lika gärna kunde springa, så tog en annan väg som blev dubbelt så lång, men efter 2,5 km strejkade fötterna pga att jag hade fel skor. Det blev för hårt mot underlaget, så fick ge mig och jag gick sista biten hem.
Men oj så skönt det va och jag fick ihop ca 7 km istället för 0 km!
Gymmet har varit lite lidande, men fullt upp med mycket skola för mig, mycket jobb för Johan, ett altanbygge som aldrig blir klart, barn som kräver en hel del, och mycket jobb även för min del. PUST, att man får till en promenad det är lycka!

Monday Run

JUN 02, 2014  -  12:53 PM
KM

4.58

DURATION

40:49

AVERAGE PACE

8:55

CALORIES BURNED

219


Monday Walk

JUN 02, 2014  -  11:26 AM
KM

2.42

DURATION

24:48

AVERAGE PACE

10:14

CALORIES BURNED

108

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin