måndag, juni 09, 2014

75 minuter

Har precis avslutat ett kvällspass med 75 minuter yoga på gymmet.
Riktigt skönt, men jäklar vad varmt det va i salen, det blev nästan som en Hot Mojo-klass haha. Så härligt att märka av resultat. En sak med yogan är att jag knappt har ont i min rygg längre, om jag går på minst ett yogapass i veckan. Slarvar jag får jag ont. Och jag har fått upp mer rörlighet på baksida lår och insida lår, nu når jag nästan ner i golvet samt vid sittandes når jag fram till foten, det gjorde jag inte när jag började.
Sedan påverkar yogan både kropp och knopp på ett positivt sätt.

Imorgon väntar 5 km löpning, härligt!

bildkälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin