söndag, juni 08, 2014

Altan färdig!

Igår jobbade Johan o Åke hela dagen från morgon till kväll för att avsluta altanbygget. Omöjligt att leva normalt med två aktiva barn och en byggarbetsplats utanför dörren. Man ska vara väldigt tacksam för att ingen skadat sig på vägens gång om man säger så.

Nu ska staketet målas vitt, men vore kul att göra det typ chockrosa ju. Ska måla det i sommar, men först lite paus från byggandet och olja staket och altan på baksidan. Är väldigt nöjd med hur resultatet blev, vi valde att göra lite snett från högsta punkten så blir det lite insynsskydd om man vill sitta på framsidan, baksidan blir så sjukt varm så väldigt skönt att ha en framsida att använda nu.

Köpte fina blommor igår och satte ihop i krukor, såå nu är det lite mer blommigt både på framsida och baksida.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin