onsdag, juni 18, 2014

Cykel!



Tog mig iväg på ett cykelpass på 45 minuter. Instruktören körde fullkomligt skiten ur en, men så skön känsla! Jag behövde det.
Har varit lite off i träningen en vecka nu, bara varit på yoga typ så detta behövdes!
Imorgon tror jag det blir ett gympass innan yogan, vi får se hur motivationen är imorn, yogan är i alla fall ett måste!

Snart är vi i Spanien och då ska jag springa på stranden, först en sväng från huset ner till stranden, runt en sväng och sedan ett dopp innan jag återvänder till huset. Eller så ligger jag i en solstol, får en jämn bränna av att jaga barn typ haha. På måndag lämnar vi Sverige för en vecka på solkusten!

bildkälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin