lördag, juni 21, 2014

Lite midsommar, jobb och semester!

Midsommar blev lugn och fin, så som det ska vara med andra ord. Vi va hos min mamma där vi åt massor av mat och godsaker, fikade och bara va. Sedan en promenad till midsomamrstången, Max vågade inte dansa, så mormor fick dansa med alla ungar.
Inez stannade kvar hos mormor och kusinerna så vi fick bara Max med oss hem, och oj vad lugnt vi har det hemma. Man skulle kunna tro att Max är det lugnaste lilla lydiga barnet som finns haha. Tänk att de där två kan trigga igång varandra så...

Jag jobbar ikväll och imorgon till 16, så J får sköta det sista hemma med packande och städande, plockande och fixande. Lite skönt att jobba och tänka på nåt annat, blir lite nervös inför at flyga. Jag får så ont i mina öron att det känns som hela huvudet ska lossna alltså! Men har hittat ett knep, ett par proppar i öronen och sedan en ipren innan start och landning så går det ganska så bra...

Jobbelijobb, jag tar cykeln ner idag, varit på tok för lite motion senaste veckorna!

Benalmadena, ska bli roligt att se en äkta spansk liten håla med närheten till havet och närheten till storstan Malaga och alal små fina pittoreska byar runt om. Älskar verkligen Spanien! På måndag morgon åker vi, planet går ca 7.00!
bildkälla

bildkälla
Jag älskar dessa vita hus och små gränder och alla blommor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin