fredag, juni 20, 2014

Lite sol tillslut

Efter flera dagar med mulet och regn visar sig solen, och det passar ju bra då det är midsomamrafton och allt. Men dagen har precis börjat så lite regn blir det nog =) Vi åker på traditionellt midsommarfirande med sång och dans runt stång, fika och god mat. J bakade en kladdkaka igår som ska sättas ihop till en tårta, så har mamma gjort en tårta vet jag.
Nyttig på midsomamrafton, vad är det?? 

Började packa igår, känns som vi har minst en väska för lite. Vi bokade bara två väskor att checka in... Hur vi ska lösa det vet jag inte. Barnen delar på en väska, jag har packat mitt i den andra och massa saker som ska med men J´s kläder får inte plats... Idag får vi organisera om för att få plats med allt. Jag jobbar lördag och söndag så tiden räcker inte riktigt till känner jag.

Ska bli så skönt med semester. Spanien och härliga solkusten i en vecka. Hade gärna stannat längre, gillar vi stället finns stor chans att vi återvänder, vill gärna testa att hyra hus i flera veckor nån sommar. Men t'nker på huset här hemma, då kanske man måste se över hur man gör med det. Hyra ut till nån tysk turist kanske =)

Ha en härlig midsommarafton på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin