torsdag, juni 05, 2014

Tjejmilen och onsdagens runda

Det blir tjejmilen i september! 
Oj, har aldrig gjort något liknande, men i år så smäller det! Lär ta mig runt, men tror väl inte tiden blir så imponerande, men men, det ska bli roligt att utmana sig själv med en sak som milen.

Igår kväll blev det en löprunda, sprang 6 km på 40 minuter. Det sköna va att jag kände att jag nog kunde ge mer faktiskt, lite snabbare nästa gång. Och ja jag hade nog kunnat springa minst två km till i samma tempo.

Idag blir det yoga, men har lovat dottern att springa till skolan och hon ska ta cykeln =)


KM

6.02

DURATION

40:28

AVERAGE PACE

6:44

CALORIES BURNED

344

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin