måndag, juni 02, 2014

Veckans att göra, träning, skola...

Måndag igen, och en hel del som står på schemat.
Idag är det först återbesök hos veterinären med Messi, sedan ska jag till tandläkaren, efter det samtal på Max förskola och kl 17 har jag en  tid bokad för att fixa mitt pass. 

Känns som ett träningspass inte går att klämma in...

På kvällen går finalen av Biggest loser och det måste jag se.
Tisdag skriver jag tenta mellan 14-18 så är nog rätt slut efter det, hem och vila och se andra finalprogrammet av Biggest loser. Hoppas på att få in en löprunda på tisdag innan jag åker till skolan. Men då till dilemmat... Hunden älskar inte att springa, så först en promenad med han då i 30 minuter innan min egen runda, får se om jag hinner...
Onsdag ska jag jobba på förskolan till 16.30, lär va mer än slut efter det! Orkar jag så blir det spinning på kvällen. Torsdag och fredag får det bli gymmet, eller det MÅSTE bli gymmet och helgen är ännu ganska så oviss.
Yogan måste jag försöka få in själv här hemma, då gymmet verkar startat nån form av sommarschema så mina vanliga klasser finns inte längre. Hade tänkt yoga idag, men efter en dag på jobbet mellan 7.30-116 lovar jag att orken inte finns till annat än en promenad, och eftersom J är borta ikväll får jag fint strunta i det.

Maten får bli nyttig i veckan, blir kyckling och lax, helgen blev på tok för onyttig! Pizza, hamburgare och en bit tårta på jobbet samt rabarberpaj här hemma.

känslan att komma i ett par gamla favvisar! Men kroppen har ändrat form och något hos byxorna känns tokfel när de är på... men kan inte komma på vad. Men snygga är de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin