lördag, juli 05, 2014

En tur med båt- att göra om du besöker solkusten, Spanien

Sista dagen avslutade vi med att vara nere i hamnen på förmiddagen. Benalmadenas hamn är kantad av vackra båtar och dyra restauranter, tjejer som flätar hår och konstnärer som målar. Vi lät Inez få en fläta med snören i håret för 100:- (!!!!! DYRT) och sedan lät vi göra en kalligrafi på barnen, tog 3 min/barn och kostade 100:-/barn. Så värt det, ett roligt minne!

Efter det hade vi bokat in en båttur på havet, längst kusten, med en segelbåt. Turen va ca en timme. Till en början va det ju mysigt och fint, sedan kom vi ut på havet och jäklar i mig va det gungade!!! Jag va sjukt rädd, Johan höll hårt i Max som va livrädd, Inez va rädd... Ja turen UT på havet MOT vågorna va inte så rolig, men när vi vände om blev det skönt. Vi åkte med vågorna hemåt och kunde njuta av utsikten. Vi dåg inga delfiner men vi bättrade på solbrännan. Turen betalade vi 250:- för då jag pratade till att få Max gratis på båten.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin