torsdag, juli 17, 2014

Födelsedagar

I dagarna firar vi båda barnen, imorgon blir Max 4 år och på måndag blir Inez 7 år. Max ska ha ett litet kalas med sina vänner här hemma och deras föräldrar bjuds på fika såkalrt under tiden. På lördag har vi ett litet familjekalas för båda barnen och på måndag ska Inez ha sitt kalas på Lek och Bus. Så skönt att slippa fixa med kalaset! Räcker med de två som redan är.

Ryggvärken är kvar =( Vill börja träna igen men vill inte gå ut för hårt så det blir värre. Gör lite yoga och stretch här hemma nu för att sträcka på muskler och leder och knaprar piller, smörjer med tigerbalsam och försöker tänka på min hållning.

Jobbar sista dagen idag innan fem dagars ledighet, ska bli så skönt! På måndag em åker vi till Dalarna ett par dagar innan jobbet kallar för min del kl 16 på torsdag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin