onsdag, juli 16, 2014

Ingen sovmorgon

Igår kom grannarna hem från lite semester så tog med en termos kaffe till dem och en skål med kakor som vi mumsade på. Max och en grannpojke tog sig friheten att gå själva till oss och leka i Max rum, tyckte att det klarar de ju två gulliga 4-åringar. HAHA. En halvtimme senare va hhela rummet upp och ner. Allt låg i sängen, och på hela golvet. Alla lådor med klossar och kaplastavar va blandat i en härlig röra på golvet med tågbana och plastdjur. I sängen låg dockskåp, böcker, gosedjur och utklädningskläder.Urk, fick städa på kvällen med andra ord, grabbarna va ganska duktiga på att hjälpa till.

Ryggen är sådär, ont idag med, hade planerat en löprunda idag men bäst att vänta till ryggen är helt bra. Så trist det här, får bli hårdträning sedan, måste klara springa en mil innan Tjejmilen. Ikväll jobbar jag, tar bilen så ryggen inte behöver jobba för mycket. Men imorgon får det nog bli en promenad till jobbet och springa hem... Håll tummar för mig nu att ryggen mår bra!

Hade tänkt börja fixa med en rabatt snart också...Rosorna måste fixas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin