lördag, juli 12, 2014

Kvällsjobb

Igår va det dags för kvällsjobb, igen.

Ser fram emot några dagars ledighet. Barnen hänger vid badet med J på dagarna och ibland en sväng vid middagstid- Max älskar att bada och Inez vill helst vara i hel tiden hon med. Igår fick jag Inez levererad till jobbet med cykel, så hon fick vara med nån halvtimme innan jag slutade. Det tyckte hon om. Lugnt och skönt. Sedan cyklade vi hem tillsammans kl 21 och det va så mysigt och skönt ute.
Idag är det kvällsjobb igen men börjar först kl 16, så vi tänkte åka till Vaxholm och promenera och äta glass innan jobbet.

Barnens födelsedagspresenter är klara! Inez kommer få rullskridskor + skydd, en Barbie-docka med långt lång hår och pyssel. Max får en verktygslåda, bilar och en playmobil-drake.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin