måndag, juli 21, 2014

Ryggen bättre- en löprunda!

Ryggen är återställd, så skönt! Ska försöka att inte ta uppehåll i träningen nu för jag vet ju vad som händer om jag gör det.
Igår va jag sjukt trött, bli ju senare kvällar såhär på sommaren och Max han är kvar i "vanliga" tider, somnar runt 20-tiden och vaknar vid 6.15 varje dag. Trotsade tröttheten och tog en runda på nästan 7 km. Minskade tempot mot slutet, va en del backar och det här va min längsta runda faktiskt. Brukar hålla mig till 5-6 km. Kände att i det tempo jag minskade till mot slutet så hade jag absolut klarat 3 km till, och det är ju milen som är målet. Tiden, nja sådär, men ska ta mig runt. Måste försöka ta mig på lite spinning-pass då den intervall-träningen som är då funkar riktigt bra för mig och min kondition!

KM

6.68

DURATION

44:55

AVERAGE PACE

6:44

CALORIES BURNED

387

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin