tisdag, juli 01, 2014

Spanien, Benalmadena- Sea Life

Under våran vecka i vackra Benalmadena passade vi på att göra massor av rliga saker. En av dem va att besöka akvariet Sea Life nere i Benalmadenas marina. Jag blev inte jätteimponerad, kanske va för att vi ett år tidigare besökte Palma Aquarium som va otroligt stort och så himla bra! Men, det här va fint och välgjort och bra för barnen, men överpris med tanke på storleken av akvariet.
Max tyckte det va lite läskigt med hajjarna som simmade precis ovanför huvudet haha.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin