fredag, juli 25, 2014

Värme och jobb och lite ledigt

Har haft fem välbehövliga dagars ledighet. Satan så skönt! Ja alla ni andra som njuter av er semester och skrievr om ledighet på fejjan varje dag, snart är er semester SLUT så NJUT!!!! Vi passade på att ha kalas för barnen under dessa dagar, i fredags hade Max sitt kalas med kompisarna och i lördags kom familjen hit med presenter till barnen. Vi bjöd på grillat och massor av fika.I måndags hade Inez sitt kalas på lek och bus, så skönt att slippa anordna det själv! Lite dyrt men värt varenda krona och barnen hade så roligt.
Efter kalaset på lek och bus åkte vi hem och packade det sista inför ett par dagar i Dalarna.

Vi va och badade två dagar i rad och barnen besökte ett litet bageri med sin farmor. Vi hann även med att åka till Lager 157 där vi hittade lite fint. Det varvades av nästan 30 grader varmt, regnskurar, åska och blixt.
Nu är jag tillbaka på jobb i ett par dagar, kväll igår, idag och imorgon sedan dag på söndag och efter det åker jag och J ensamma utan barn till Budapest i ett par dagar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin