tisdag, juli 15, 2014

Yogauppehåll= ryggvärk

Jag vågar nästan svära på att yogan är helande för min rygg, och mycket mycket annat! Har haft ett uppehåll från yogan ett tag nu, pga att gruppträningens schema på gymmet är helt rubbat under sommaren. Finns inga pass som passar mig, jobbar ju mest hela tiden.
Nu är ryggvärken ett faktum!

Kan inte koncentrera mig fullt ut för att göra ett helt pass hemma, blir bara halvdant i typ en kvart. Imorse tog jag tag i det och gjorde 10-15 min yoga och känner att det hjälpte lite. Men måste fortsätta, får allt göra en stund varje dag här hemma.

Hade tänkt springa ikväll, men får allt se hur ryggen mår. Kanske blir 3-4 lugna kilometer istälelt för rundan på 6 km jag hade planerat.

Så skönt med en ledig dag!!
Börjar imorgon eftermiddag och jobbar då bara onsdag och torsdag, sedan ledig i hela fem dagar! Då åker vi till Dalarna mån-tors morgon. Innan dess ska det firas i dagarna tre nästan. På fredag blir Max 4 år och då har vi litet barnkalas, på lördag kommer våra familjer hit och firar båda barnen och på måndag förmiddag har Inez kalas på Lek och Bus. Så skönt att inte ordna med det själva!
Ha en mysig dag på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin