lördag, augusti 30, 2014

En tidig lördag

Barnen vaknar tidigt, som vanligt. Lika bra att gå upp och sitta i soffan och hinka kaffe annars blir det världskrig mellan de där två. Var en vacker himmel med dimma, säkert skogstrollet som är ute trodde Max. De har ett skogstroll på förskolan som ser allt de gör- väldigt spännande!

Halsen känns bättre idag och det är ccentrum som gäller, kör för Inez och sedan tvätta och vika. Har bokat ett pass imorn kl 18, får se om jag hinner då vi ska iväg och åka. Passet är Piloxing och är en nyhet på gymmet, det ska vara en blandning av pilates och boxning om jag förstått det rätt. Hittade den här videon, kanske är det något liknande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin