söndag, augusti 10, 2014

Före och efter, baksida och framsida

Tänkte visa er bilder på baksida och framsida från när vi flyttade in till nu. Det har hänt lite om man säger så.
De första bilder som kommer här är på baksidan.
Stora buskar som åker ner
Lägg märke till skuggan! Nu har vi mycket mer ljus på baksidan.
Här har vi idag byggt ut en altan och "uterummet" är målat i vitt

Bilden är tagen 3 juni och man kan ju se lite hur det ser ut nu.


Här kommer framsidan:
Här hade vi inte mer än skräp förut och platsen användes inte.

Nu har vi en stor fin altan! Staketet är färdigmålat i vitt och vi använder utrymmet väldigt mycket. Här har vi lite mer skugga än på den soliga baksidan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin