fredag, augusti 15, 2014

Fredag, yoga och promenader

Så va det fredag igen och jag har bloggat en hel del den här veckan! Har även tittat tillbaka en del i bloggen samt gjort en ny sida högst upp där jag samlat våra resor. Kika där om du vill ha tips och insiration för resor till bland annat Mallorca, Rhodos, Thailand och Budapest...

Ikväll jobbar jag, eller börjar kl 12 redan så hinner inte med så mycket nu på dagen. Jobbar hela helgen... Andra helgen på raken blir det men det är okej då jag inte har så mycket pass bokade i augusti, då lever vi säkra även i aeptember med andra ord =)

Ska hinna med en promenad idag, varit duktig på promenaderna den här veckan, så himla skönt! Så idag ska det bli 5 km ungefär med hunden innan jag tar cykeln till jobbet. Yogan igår va helt underbar, det va en ny instruktör så jag kände inte igen passet och alla övningar, men det gick bra och jag utmanade mig själv i många övningar samtidigt som jag höll andningen bra i hela passet. Somnade nästan på avslappningen. Ska planera in en löprunda, får inte gå för länge mellan dem, om J är hemma blir det lördag kväll men det är tydligen nån fotboll då så vi får se...

Här är gårdagens promenad:


3.99

DURATION

37:09

AVERAGE PACE

9:19

CALORIES BURNED

180

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin