lördag, augusti 09, 2014

Fredagens löprunda

Missade cykel-passet på gymmet igår så kände att en löprunda satt bra. När jag närmade mig mitt mål sprang jag en sväng extra bakom området jag bor i för att få ihop lite mer kilometer. Va rätt trött men hade ändå en del kvar att ge när jag va klar.
Min svaghet ligger på 4-5 km då jag alltid är helt slut.
Kommer jag förbi det i ett lugnt tempo kan jag sedan köra vidare på ett lite mer normalt tempo. Satsar på att springa på söndag kväll igen, samma runda som igår, kanske att jag utökar den ännu lite till.

Tjejmilen närmar sig!!

KM

7.17

DURATION

47:25

AVERAGE PACE

6:37

CALORIES BURNED

403

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin