fredag, augusti 01, 2014

Hemma från Budapest

Igår kom vi hem från våran lilla tripp från Budapest. Barnen har haft det bra hemma med mormor. Om jag orkar ska jag skriva ner inlägg om resan och visa bilder, och tipsa om lite att besöka. Kan säga såhär, det är en fantastisk stad som jag varmt kan rekommendera. Maten är billig och du kan klara dig på en liten reskassa.

Idag ska J klippa sig och vi andra ska va i centrum ett tag, måste hitta nya skor till Max. Han behöver både nya sandaler och springskor inför förskolestarten på måndag. De här veckorna har gått så himla fort! Semester 2014 slut. Själv hade jag ju inte någon direkt då jag jobbat så mycket men ändå. Har ca två veckor kvar av bokade pass att jobba innan det lugnar ner sig och det blir en kort paus innan skolstartet.

Ha en härlig dag på er!

det blev mest mobilbilder, ska ladda upp här i bloggen när jag har ork =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin