torsdag, augusti 28, 2014

Jobb

Mera jobb, tredje kvällen i rad och doottern är helt galen på mig =(
Får lite dåligt samvete och ångrar lite att jag tackade ja till gårdagens pass nu när hon verkar behöva mig och vill ha mig hemma. Kombinationen skolstart, mamma som jobbar och förkylning samt aktiviteter efter skolan är väl sådär. Men börjar se ljuset! 
Två terminer kvar och erbjudanden om jobb trillar in, dock inget jag känt starkt för än. Kan inte jobba hur mycket som helst så behöver en arbetsgivare som kan ge ett flexibelt schema... Vet inte om jag ska tillbaka till förskolan jag va på tidigare, inte ens om jag ska tillbaka till företaget alls. Har mailat chefen med lite tankar och funderingar men inget svar.
Jobbar som sagt ikväll samt imorgon från 7-14 nånting, och ledig helg vilket behövs! Börjar känna av halsen lite... Hoppas på att få lite pass bokade i september då jag räknar med att klara i alla fall en termin till utan lån...

bild lånad

Ha en fin dag på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin