lördag, augusti 09, 2014

Lastpall-soffa

Jag föll för det jag med! Pengarna va med och styrde, har inte råd just nu att lägga 6000:- på en lounge-grupp till baksidan. Dessa soffor av lastpallar har jag suktat efter, och bestämde mig för att göra en egen. Ännu är den inte klar, jobbar idag så hinner inte slutföra heller. Igår målades pallarna och visst va det lite pilligt men det blev snyggt. Valde svart för att täcka bra, tror det gamla i pallarna skulle lysa igenom om jag valde vitt. Får skojja till det med kuddar sedan.
Färgen räckte precis! Hade behövt typ en deciliter till. Sista pallen blev lite slarvig så den får vi ställa längt in i hörnet haha. Om vi hinner åker vi och köper madrass innan mitt jobb kl 13...

Återkomemr med bilder, här har ni dem just nu.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin