onsdag, augusti 20, 2014

Litteratur fixad

Nu är all litteratur inför första kursen termin 6 fixad. Så skönt! Tänk att jag nu går in på näst sista terminen, sedan är jag färdig förskollärare. 
3½ år av studier ska snart ta ut sin rätt. Under dessa år har jag jobbat extra en hel del och träffat många nya människor som är helt fantastiska, genom mitt extrajobb. Kommer sakna extrajobbet inom vården så otroligt mycket! Men hoppas kunna jobba nån helg lite då och då... 
Ska bli skönt att få in rutiner på riktigt, man blir lite bekväm faktiskt =) 
Det ska bli skönt att slippa tänka på tentor... 
Men faktiskt så ska jag nog sätta mig i skolbänken igen... 
Först ska jag arbeta i tre år. 
Efter det ska jag, om jag fortfarande vill det då, plugga vidare till specialpedagog. Det har varit målet från början, men för att bli det måste jag vara förskollärare samt ha arbetat minst tre år. 

Vi får se, trivs jag superbra och vill vara kvar där jag är då, om tre år, då får jag lägga planerna åt sidan =)

bild lånad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin