söndag, augusti 03, 2014

Löptur i värmen

Gav mig ut och sprang idag, vid lunch-tid. Tyckte inte det va så varmt, va mulet och kändes som regn va på väg trots den utlovade solen. Vi skulle möta vänner vid badet så J tog bilen med Max (Inez är hos mormor) och jag sprang. Det va varmt, väldugt varmt, och sjukt jobbigt! Va nära att ge upp ett par gånger men skam den som ger sig. Målet är milen, först 23 augusti (om inte tidigare) sedan tjejmilen 6 september! Så bara kämpa på nu.

Tiden blev sådär, rätt nöjd ändå då det va mycket backar, motvind och sjukt jävla varmt! Blev 6 km ca 40 minuter, och vid 5 km hade jag tiden på 30 min vilket måste vara mitt bästa, jag har legat på 31-33 minuter tidigare.

KM

6.06

DURATION

40:31

AVERAGE PACE

6:41

CALORIES BURNED

349

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin