torsdag, augusti 14, 2014

Me & I höstens inköp

Jag va på ett Me & I-party igår och kände och klämde på de fina kläderna. Det blir lätt lite mycket med alla mönster, men tar man ett plagg i taget och kollar på så är de så fina och går att matcha kläderna så bra med andra neutrala kläder.
Jag gillade en kjol för vuxen samt en blus och en klänning, men jag nöjde mig med att handla till barnen. Det fick bli en tröja till Max med Stop-märke och bil och till Inez en färgglad kjol som jag tror blir fin med ett par svarta tights och svart topp och skinnjackan till.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin