tisdag, augusti 05, 2014

Medverkat i P4- Karlavagnen

För ett par år sedan skrev jag i bloggen om min getongfobi, jag har även gått hos en psykolog för detta. (ett till inlägg HÄR)

En producent på P4, program Karlavagnen, kontaktade mig igår och ville ha med mig i deras program som skulle handla om själslig rensning. Lät spännande ju så efter lite funderande tackade jag ja.
De ringde upp vid 21.40 för att jag skulle medverka på radion och vill ni höra finnsså länkar jag det här nedan, jag är första samtalet och ett par minuter in.
Observera att jag är ute och går när jag pratar därav flåsandet haha.

http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=3117&grupp=19054&artikel=5926305

här satt jag och väntade på att de skulle ringa upp mig =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin