måndag, augusti 18, 2014

Milen!

Idag gjorde jag det! Jag sprang milen! 

Riktigt skön känsla, bra för egot och bra för framtida löpträning och väldigt bra inför Tjejmilen. Sista två kilometrarna så njöt jag verkligen inte, det va tufft men jag klarade det. Behöver köpa nya springskor inför nästa säsong, tänkte ha de jag har nu ett par veckor till. Tar gärna emot tips på bra löparskor.

I februari i år sprang jag knappt en kilometer, nu springer jag en mil. Kan jag, kan du!
KM

10.00

DURATION

1:06:03

AVERAGE PACE

6:36

CALORIES BURNED

565

1 kommentar:

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin