fredag, augusti 15, 2014

Pennorna från BIC

För ett tag sedan fick jag ett paket pennor hem från Buzzador. Nu har dottern på 7 år testat ennorna och hon har några i sin skolväska. 7-åringens kommentarer om pennan va: Fina färger, lätta att hålla i och man skriver nog lite rakare.

Ja jag fick inte ur henne så mycket mer, det va full komcentration på bokstäverna. 4-åringen har ännu inte haft tålamod att testa pennorna.

Jag personligen gillar att stiften är rätt så tjocka på blyerts så de inte går av hela tiden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin