lördag, augusti 23, 2014

Testsprungit tjejmilen

Fick en inbjudan att testspringa tjejmilen, så det är klart man hoppade på det. Har bara sprungit milen en gång tidigare så det behövde verkligen en mil till och att springa banan va riktigt roligt. Skönt att se hur hela banan är, om två veckor är det dags och då ska jag ha en bättre tid.

Actic anordnade det hela, tycker de kunde satt ut blåa banderoller vid några korsningar för att underlätta men men, det va helt okej anordnat. Vi fick vatten, proteindrink och banan efter. Är nöjd med tiden, kändes bra och tror jag kan ge mer när det väl är dags.

KM

10.38

DURATION

1:07:56

AVERAGE PACE

6:33

CALORIES BURNED

605

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin