tisdag, augusti 12, 2014

Tisdag

Ja rubriker är så trista, men är igång lite med bloggandet. Hoppas på att få lite inspo av läsare och annat jag stöter på inom träning, kost, hälsa och skolan såklart. Även lite inspo om mat, pyssel och heminredning ger motivation att skriva. Sommaren är en lågsäsong för många som bloggar, man hittar helt enkelt på annat än att sitta vid datorn. Nu närmar sig höst med stormsteg, ljus, tv-serier och sånt. Med det kommer datorn.

Fritids har stängt idag så dottern är hemma, samma sak igår. Hon ser fram emot att börja 1:a klass och tycker det ska bli sknt att inte vara minst på skolan.

Max har brjat på storbarnsavdelning, min lilla skit. Hoppas han kommer platsa in där haha. Tror han komemr växa mycket av att vara med de äldsta barnen.

Vi har 16 grader här på morgonen, ganska skönt med svalare temperatur. Men igår va det bara 12 grader på morgonen, då blir man less och önskar sig 30 grader igen!
Tror vi måste ta tag i det här med att beställa en ytterdörr snart, annars finns en risk att vi fryser i vinter....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin