onsdag, augusti 20, 2014

Träningsvärk från....

...HELVETET!!!!
Alltså, det va länge sedan jag kände av denna träningsvärk som jag nu dragit på mig. Igår va jag på Body Pump, men då mina ben va rätt slut efter att jag sprang milen för första gången dagen innan det, ja då la jag knappt på några vikter. Jag körde på de små lättaste hela passet, tror en liten platta är bara 1 kg, så två sådana plus stången. Och vid benutfall körde jag helt utan vikt!
Idag har jag värk i varje millimeter av min kropp! Hade tänkt en promenad med Messi, och ja vi ska ut... nån gång. Först lite mellanmål...

Lite sugen på att leta blåbär men kan inte riktigt böja mig upp och ner men den här värken hehe.
bild lånad

Ska efter Tjejmilen och efter nästa besök hos min PT ta tag i ett 8-veckors program med styrketräning, hoppas få in de flesta av passen. Nu när jag pluggar är det lättare att sticka iväg lite när som. När jag börjar jobba är jag bunden till kvällar och helger så då kommer jag inte kunna träna lika mycket tyvärr. Men då får jag försöka få in ett morgonpass nån dag i veckan =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin