fredag, augusti 29, 2014

Trött, tröttare, tröttast

Jag är så trött och har en förkylning i kroppen. Alla i min närhet har ont i halsen och är snoriga just nu. Passar ju lagom till skolstarten på tisdag och uppladdning till Tjejmilen nästa helg... Jaja, bara vänta ut.
Jobbat sista dagen av fyra nu så är rätt slut i huvudet faktiskt, men har så fina kollegor så det är ändå så himla roligt att vara på jobbet.
Hämtade Inez strax efter 14 och satt med i matsalen en stund när de åt mellanmål, sedan hem och hämta Max och sedan soffan och film.
Jag och Inez ska snart sätta igång med middagen, hon ska bjuda oss på potatis med purjulökssoppa och sedan club sandwisch =)

Imorgon är Inez med kören hela dagen och tränar inför en musikal, vi andra ska åka och köpa lite saker vi behöver. Inez ska få en jacka från Polarn och Pyret och Max ett par innegympaskor då han ska börja på innebandy på söndag morgon. Sedan åker vi till J´s bror med familj efter bandyn på söndag, så ja helgen planerad och klar. Hoppas på att få in lite träning men ingen yoga finns som passar mig i helgen så vi får se hur det blir. Båda barnen ska även få ny bilstol så det ska fixas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin