måndag, september 29, 2014

En sväng till gymmet

Började morgonen i gymmet ca kl 8.15. Så skönt. Efter uppvärmning på crosstrainer gick jag ner till frivikten. Nu gjorde jag om mitt upplägg då jag tycker jag fått in bra teknik. Nu la jag på tungt och gjorde bara 5 reps *3 set, istället för 15 resp *3 set. Ja niförstår att det blev rätt tungt! Måste testa mig fram på vikterna men la på rätt lagom tror jag. Hade nog orkat något tyngre men körde på en lite säkrare lina. Men jag är ju rätt klen så det jag la på va faktiskt tungt =)

Imorgon har jag bokat CrossFit för första gången imorgon *HJÄLP*!!!! Har lite smått ångest inför det, men ska väl gå... haha. Det ska bli roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin