lördag, september 13, 2014

En vecka senare...

Va en vecka sedan ungefär jag loggade in på bloggen. Inte mycket som hänt sedan sist. Har varit en hel del kvällsjobb, det är rogivande och mysigt men saknar mina underbara ungar när jag jobbar. Ska bli skönt på ett sätt att få igång ordentliga rutiner på jobb och inte ha så mycket kvällar. Men kommer inte släppa det helt, älskar ju jobbet!

Den kurs vi läser nu, specialpedagogik, har jag längtat efter sedan jag skickade in min ansökan. Det är så spännande och jag vill bara lära mer och läsa mer. Det här är verkligen jag, det passar mig som handen i handsken. Kan jag kombinera specialpedagogiken med arbete inom hållbar utveckling, sagor, naturen och kvalité ja då är jag DÄR! Har många spännande år inom förskolan att ta del av och jag ser fram emot det så mycket. Men först, två terminer kvar =)

Idag blir det gymmet nu på morgonen med min vän som äntligen flyttat hit, en härlig start på morgonen. Igår somnade jag innan 22 så bör vara utvilad idag. Ska städa innan vi ska på lilla Rasmus dop i eftermiddag.

Ha en fin dag på er där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin