söndag, september 21, 2014

Loppis

Igår tog jag med mitt pick och pack till drive in loppis för att tjäna pengar. Är man ute efter mycket pengar är man på helt fel ställe.
Alltså man år ju skämmas för hur vissa människor beter sig. Prutar liksom på 10 kronor, det är för dyyyyrt eller nåt. Det är inte av välgörenhet man tar sig tid att packa upp allt, man vill ju sälja lite!
Min vän stog vid bordet bredvid och mamma och ungarna va med, så i det stora hela blev det en riktigt rolig dag med många skratt och mycket sol.

När det va dags att åka hem startar såklart inte bilen! Fick hjälp av några gubbar att starta med startkablar, haha.

lånad bild



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin