måndag, september 01, 2014

Vila och veckans träning

Hade tänkt mig gymmet idag men kände mig imorse efter promenaden på 5 km ganska seg och snorig så hoppade det. Imorgon har jag bokat Piloxing 55 min och yoga 75 minuter, hoppas kunna gå på båda.
Är jag trött och snorig imorn med blir det bara yoga, sedan planerar jag att springa ca 3 km på torsdag sedan på lördag är det dags för Tjejmilen som jag känner att jag knappt tränat inför... Hoppas på att det går bra, men bör ha lagt in en löprunda på milen här i helgen som va men förkylningen tog ju över...

Det blev vila från allt vad träning heter.

Imorgon Nacka och skolstart, får se om jag får till en promenad på morgonen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin