söndag, september 14, 2014

Walk in closet

Har ritat upp våran walk in closet med hjälp av Ikeas garderobs-rit-verktyg. Blir Pax stommar för hela slanten! Och det blir bra! Äntligen ska vi få ordning för kläderna, bara sådär tre år efter inflytt... Tänkte vänta till Ikea har garderobsveckor, så hoppas de har det snart.
Här är en bild på våran walk in closet, jag har gjort om den ytterligare så det här ör inte exakt hur den kommer se ut.

Ett första utkast! Trådbackarna till höger i garderoben är bytta till vanliga lådor samt enkla hyllplan och i första sektionen är det lite omgjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin