måndag, oktober 13, 2014

Äntligen

Äntligen tillbaka nere på gymmet för ett pass med spinning.
Sjukt skönt va det. Har aldrig fått mjölksyra av spinning förut, men det fick jag nu! Har legat på soffan sedan torsdag förra veckan. Max va dålig på torsdan och jag hade sovit dåligt, fredagen va jag på jobbet sedan ensam med barnen på det ett par dagar.
Detta va ett efterlängtat pass!
Ska se om jag får till nåt i gymmet imorn, har inte bestämt mig än om jag ska åka på ett ärende ut till Djurö eller om jag ska va hemma, fixa skolgrejer, träna och bara fixa.

Nu kommer jag äntligen i mina Diesel-jeans!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin