tisdag, oktober 07, 2014

Cykel igår och gymmet idag

Va på ett riktigt roligt cykel-pass igår! Börjar komma ikapp min form jag va i  i somras. Känner att jag varit lite seg i kondition och svag i benen ett tag men gårdagens cykkel va bra, körde på nästan samma inställning som när jag va som bäst i somras. Jag jobbar vidare så ska jag snart känna och se bra resultat på cykeln.

Idag började jag morgonen på gymmet. Körde lite armar, axlar och dips sedan en del magövningar. Avvslutade med 15 minuter roddmaskin samt 10 min lugn jogg på löpbandet. Känns helt okej just nu kan jag säga, så skönt.

Blir lite träning på torsdag också annars är denna vecka rätt lugn med träning då J åker bort och jag har skola och jobb på dagarna.

Nu en smoothie, sedan lite skola, dusch och kl 14 jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin