onsdag, oktober 22, 2014

Den här lilla bloggen alltså

Min bortglömda lilla blogg... Samvetet att inte skriva här gör sig lite påmint. Hittar inte riktigt tillbaka till det där jättesuget att skriva här. Tror det är dags att snart ge upp eller byta inriktning helt. Behöver skriva för tat må bra, behöver få ut tankar och annat. Funderar på att starta en anonym blogg där jag kan skriva precis allt som faller mig in...

Skolan, ja hörrni, den här kursen vi läser just nu går nog käpprätt åt helvete. Är så omotiverad och tycker allt är rätt trist men det är ändå spännande. Konflikt och ledarskap. Det är ju ett ämne jag verkligen vill lära mer om. Tror läraren tycker jag är sjukt oseriös, och ja det är jag just nu. Tappat gnistan att plugga just nu.

Träning har gått bra sista tiden och de kilon jag gått upp under tiden jag jobbat extra på vårdboendet ja de har jag blivit av med samt lite till. Känns ju sjukt skönt. Nu är det inte skräpmat och kakor och mackor hela tiden, nu är det ordnad kost och en himla massa träning.
Idag hade jag bokat ett bosu-pass som jag såg fram emot sjukt mycket. Glömde skorna hemma! Så blev soffläge istället, skänt det med och jag tror jag behöver sitta här och bara göra inget alls en stund.

I helgen blir det iväg på en hotellnatt för hela familjen det ska bli mysigt. Pool, middag och sedan lite chips och läsk till barnen på rummet och vi vuxna ska dela på en flarra vin eller nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin