söndag, oktober 05, 2014

Lata söndag

Söndagen har gått i musikens tecken. Inez hade ett uppträdande med kören i kyrkan idag. De visade upp sin musikal de övat på en längre tid, Ängel utan vingar. De va så himla duktiga alla barn och alla som hjälptess åt att arrangera detta. Inez sjunger just nu nästan mer än hon pratar, hoppas det är ett intresse hon kommer ta vara på.
Efter uppvisningen inbjöd kyrkan till pannkaksfest med fika som va väldigt poppis och alla insamlade pengar gick idag till Världens Barn- så bra!

Sedan har det varit latmaskar av oss. Max har lekt lite ute men mest inne och Inez har sprungit fram och tillbaka mellan oss och bästisen typ. Ingen träning för min del varken lördag eller söndag och veckan som komemr nu blir det lite mindre träning än senaste veckan bjöd på. Ska försöka få in ett par gym-pass mellan jobb, studier och J´s Frankrike-resa, ja somliga har det bra... Nyligen va han i Italien oxå, grrrr vill oxå ju!

Hörs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin