fredag, oktober 03, 2014

Träningsvecka!

Vilken bra vecka det har varit! 
Tentavecka hemma och lagom med jobb, resultatet av det har blivit massor av träning.

Måndag: gymmet. Testade att öka vikterna och köra på få reps vilket kändes väldigt bra. Alltså, tyngre och bara 5 rep på 3 set. Resutat grym träningsvärk. 

Tisdag: Testade ett nybörjarpass i Cross Fit. Riktigt roligt och vill gärna testa igen. Verkar bara gå två dagar i veckan så hoppas jag hittar ett pass som passar mig snart igen. Det va tungt, svettigt men förbannat kul.

Onsdag: Gymmet fick det bli för lite armar, axelpress samt magövningar. Avslutade med 15 min på roddmaskinen.

Torsdag: Yoga följt av löpband i 15 min, sprang ca 10 min. Riktigt skönt.

Fredag: Idag blir det cykel-pass, måste behålla konditionen känner jag och redan nu tänka på Tjejmilen 2015.

Helgen blir uppehåll, jobbar lördag men på söndag kanske jag hinner med ett pass.

Ställde mig på vågen och väger det jag vägde när jag va 20 liksom... Tror jag måste lära mig mer om kosten, får inte i mig tillräckligt mycket för att bygga muskler verkar det som... Har legat på ca 53 kg till mina 157 cm vilket jag tycker är bra men nu sist vägde jag 51,7 vilket betyder att jag verkligen måste äta mer! Har fortfarande mage att bli av med samt höfter och en rumpa som behöver komma i form, sedan armar som är som pinnar.... Bara köra på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin